Steigėjas: Kaišiadorių rajono savivaldybė
Mokyklos tipas: bendrojo lavinimo pagrindinė mokykla be skyrių
Mokyklos kodas: 290595560
Mokyklos adresas: Lomenos g. 14, Palomenės k., Kaišiadorių raj., LT-56383
Mokyklos kontaktai: Tel.: +370 (346) 50446; fax.: +370 (346) 50440
Elektroninis paštas: pagr@palomenes.kaisiadorys.lm.lt
Mokyklai papildomas lėšos iš ESF skiriamos įgyvendinant Nacionalinės švietimo agentūros projektą „Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas ir diegimas“ (Nr. 09.2.1-ESFA-V-726-03-0001). Projekto metu mūsų mokyklai sudaryta galimybė įsigyti apie 148 vnt. vadovėlių, skiriant tam 2424,71 Eurų paramą.
8 kl. mokiniai per chemijos pamoką tyrinėjo atomus ir molekulių modelius. Prisiminė, kad viskas aplink mus yra sudaryta iš mažyčių dalelių - atomų, molekulių ar jonų. Kad būtų lengviau suprasti, atskirų atomų modeliai yra įvairių spalvų rutuliukai. Mokiniai iš skirtingų spalvų plastilino lipdė sudėtinių medžiagų molekulių modelius, atkreipdami dėmesį į atomų spalvas ir dydžius.
Devintokai atliko praktinį darbą apie tirpalo molinę koncentraciją. Atliekant chemines reakcijas labai svarbu žinoti, kiek kokios medžiagos yra ištirpusios vandenyje arba tirpale. Todėl svarbus tirpalo sudėties rodiklis yra jo koncentracija. Mokiniai svėrė skirtingus kiekius CuSO4 * 10 H2O ir tirpino vandenyje, lygino tirpalo spalvos ryškumą. Išmoko apskaičiuoti tirpalo molinę koncentraciją.
10 kl. mokiniai darė laboratorinį darbą apie sieros rūgšties tirpalo savybes. Labiausiai patiko reakcijos su skirtingais metalais. Metalams reaguojant su sieros rūgštimi skiriasi dujų burbuliukai - vandenilio dujos.
STEAM laboratorijos prietaisai naudojami vyresnių klasių fizikos pamokose.
10 kl. vyko fizikos pamoka -laboratorinis darbas „Šviesos lūžio tyrimas“. Pamokoje buvo panaudojamas STEAM laboratorijos Optikos priemonių rinkinys. Mokiniai naudodamiesi metaline laipsnių lenta, magnetine stikline prizme ir lazerio spinduliu nustatė prizmės lūžio rodiklį pagal Eduka klasės e vadovėlyje pateiktą aprašymą.
8 kl. fizikos pamoka „Kartojame: matuojame kūno masę, sunkio jėgą, kūno svorį, spyruoklės tamprumo jėgą“. Naudodami STEAM priemones( laboratorinį stovą su laikikliu, laboratorinį mokyklinį dinamometrą, žinomos masės svarsčių rinkinį) mokiniai atliko nurodytas užduotis: išmatavo masę, jėgas, pavaizdavo jėgas grafiškai. Įgiję praktinių žinių sprendė užduotis pateiktas Eduka klasės e vadovėlyje.
9 kl. mokiniai atliko praktinį darbą „Šilumos kiekių palyginimas maišant šaltą ir karštą vandenį“. Mokiniai darbui atlikti naudojo kalorimetrą (nauji nupirkti, bet dar nepasiekė mokyklos), STEAM priemones: termometrą, matavimo stiklines su karštu ir šaltu vandeniu.
Mokinių darbą palengvino ir pagreitino Eduka klasės e vadovėlyje pateikta darbo atlikimo tvarka su darbo duomenų surašymo lentele, formulėmis gauto ir atiduoto šilumos kiekių palyginimui.
Puslapis 1 iš 3
- Pirmas
- Ankstesnis
- 1
- 2
- 3
- Kitas
- Paskutinis